S⋅E⋅N se stal skutečností
Těšíte se na svou lekci angličtiny, ale nakonec musíte jít na schůzku s důležitým klientem nebo řešit nečekaný problém? V rámci programu S∙E∙N si zrušené lekce můžete velmi snadno nahradit, a to prostřednictvím naší aplikace. V appce stačí zakliknout nový termín výuky s vaším lektorem, případně si vybrat jeden z online kurzů z našeho jazykového katalogu. Zní to jako S∙E∙N? My plníme sny rádi.
Co je S⋅E⋅N | Systém Efektivních Náhrad?
Webová aplikace na správu výuky pro studenty i lektory | Proces systémové komunikace mezi studenty a lektory | Unikátní Jazykový katalog pro výběr alternativní náhradní výuky | NOVINKA: Lexikon pro samostudium - materiály pro samostudium, pokud student zmešká lekci a nevyužije náhradu do 30 dnů.
Vstupte do Jazykového katalogu a objevte další dimenzi vašeho jazykového vzdělávání. Vašemu pokroku už nic nezabrání.
Novinka: Lexikon pro samostudium
Konzistence je klíčem k úspěšnému studiu, ale občas do něj zasáhne pracovní schůzka či služební cesta. Projekt S∙E∙N proto nabízí systém náhradních lekcí, který nyní rozšiřujeme o Lexikon pro samostudium!
Pokud student zmešká lekci a nevyhovují mu nabízené náhradní termíny ani online lekce z Jazykového katalogu, dostane po 30 dnech studijní materiály. Ty obsahují slovní zásobu, gramatiku, cvičení, zvukové stopy, videa a klíč k odpovědím. Vše přizpůsobené úrovni a preferencím studenta.
Co přináší S∙E∙N zaměstnavateli?
Možnost využít potenciál firemní výuky na maximum
Usnadnění náhrady lekcí a podporu kontinuity studia
Možnost výběru náhradních lekcí dle potřeb studenta se zaměřením na pracovní praxi
Cílem firemní jazykové výuky je zlepšení jazykových dovedností zaměstnanců pro potřeby dané společnosti. S∙E∙N přináší možnost využít potenciál firemní výuky na maximum.
Podporuje pravidelnost jazykové výuky díky snadné domluvě náhradních lekcí.
V případě, že není možné nahradit lekci standardním způsobem, přichází S∙E∙N s Jazykovým katalogem jako alternativou klasické výuky.
V Jazykovém katalogu si vybírá student dle svých pracovních potřeb či zájmů (simulace reálných situací prostřednictvím telefonních hovorů; náhradní lekce zaměřené na pracovní dovednosti, např. Emails in English, Presentations: Intros, Dealing with Phone Calls apod.). Výběr z materiálů pro samostudium, pokud si nevybere v katalogu.
Náhradní lekce, ať klasická nebo vybraná v Jazykovém katalogu, musí proběhnout do 30 dnů od termínu původní lekce. Tím se udržuje pravidelnost výuky studenta a prostředky investované zaměstnavatelem do výuky mají násobně větší možnost uplatnění v očekávané době.
Co přináší S∙E∙N studentům?
Pohodlnou správu výuky na jednom místě
Přihlášení z mobilu, tabletu nebo počítače
Efektivní domluvu náhradních termínů
Výběr náhrady dle vlastních potřeb a zájmů
Student má možnost na jednom místě spravovat svou výuku, zvolit si termín náhradní lekce nebo si vybrat alternativu v Jazykovém katalogu.
V Jazykovém katalogu si vybírá student dle svých pracovních potřeb či zájmů (svoboda výběru na straně studenta), což zvyšuje uplatnění nových znalostí a dovedností v praxi (efektivita pro zaměstnavatele). Výběr z materiálů pro samostudium, pokud si nevybere v katalogu.
Zajímavá témata náhradních lekcí a noví lektoři oživí pravidelnou výuku studenta.
Rozmanitost termínů a témat motivuje studenta k náhradě a aktivně tak pomáhá udržet kontinuitu výuky.
Jak S∙E∙N funguje?
Studenti zruší lekci → lektor nabídne náhradní termíny
Lektor zruší lekci → ihned nabídne náhradní termíny
Není-li náhrada možná, student si vybere alternativu v Jazykovém katalogu
Náhrada se musí uskutečnit vždy nejpozději do 30 dnů od termínu konání zrušené lekce
Pokud není náhrada realizována, lekce je fakturována
Jak se mohu z lekce omluvit?
Omluvit se můžete standardně nejpozději 24 hodin před konáním lekce (pondělní lekci v pátek do 15:00 - přesná pravidla naleznete v appce, v kartě Vašeho kurzu) a to výhradně v appce
Zrušení celé lekce ze strany studentů proběhne v momentě, kdy se omluví poslední student kurzu. Lekce může být zrušena i ze strany lektora. V momentě zrušení lekce odchází na všechny účastníky (studenti, lektor) informace e-mailem.
Jak se domluvit s lektorem na náhradní lekci?
Zruší-li se lekce ze strany studentů, má lektor 48 pracovních hodin na vyjádření se k možnosti realizace náhradní lekce. Pokud lekci ruší lektor, možnost náhrady uvádí ihned.
Možnosti náhrady, které lektor vkládá do systému:
Nabídka 1-3 náhradních termínů. Studenti se k nabídce vyjadřují pomocí hlasování či výběru:
Individuální výuka - student vybírá z nabídky 1 termín, který mu vyhovuje
Skupinová výuka - studenti hlasují do 48 prac. hodin zadáním své preference ke každému termínu (Ano, Spíše ano, Ne). Pokud student v limitu nehlasuje, je jeho hlasování vyhodnocené jako Ne. Pro přijetí nabízeného termínu stačí 1x Ano nebo 1x Spíše ano.
Vložení již domluveného termínu náhradní lekce se studenty.
Odmítnutí možnosti náhradní lekce (např. nemoc lektora, časové vytížení apod.)
Domluvená náhradní lekce se v kalendáři v appce zobrazuje bílou barvou.
Co když se s lektorem nepodaří na náhradní lekci domluvit?
Pokud se vaše společnost účastní projektu S∙E∙N, je povinnost náhrady lekce do 30-ti dnů od termínu zrušené lekce, a to buď prostřednictvím Jazykového katalogu nebo prostřednictvím telefonátu s vaším lektorem (jen pro studenty individuálního kurzu)
V případě nerealizace náhrady do 30-ti dnů od termínu zrušené lekce náhrada propadá a je účtována.
Detailní informace v sekci Jazykový katalog
Je systém pro studenta překážkou?
Systém následuje aktuální organizační trendy
Omluvení z lekce jen na 2 kliknutí, kdykoliv, odkudkoliv
Možnost vlastního výběru a organizace zvyšuje motivaci
V dnešní době už je standardem mít pro jakoukoli pravidelnou činnost odpovídající systém a především možnost její online správy. Není příliš efektivní omlouvat se z lekcí prostřednictvím volání/SMS lektorovi nebo kontaktní osobě jazykové školy. Pomocí aplikace se student z lekce omluví doslova na 2 kliknutí. Obdobně jednoduše zajistí i další činnosti, jako je hlasování o navrhnutém termínu nebo výběr v Jazykovém katalogu.
Výhodou webové aplikace je také možnost snadného přihlášení z mobilního telefonu, tabletu i počítače. Jediné, co student potřebuje, je přístup k internetu.
Jaká jsou úskalí systému?
Neochota studenta převzít zodpovědnost za svou výuku
Pasivní přístup
Neochota vystoupit z komfortní zóny a rozšiřovat své vzdělávací možnosti
Základem úspěchu je aktivní zapojení studenta. Student je zodpovědný za správu své jazykové výuky prostřednictvím webové aplikace, např. zadání včasné omluvenky z lekce.
Stejně je tomu v případě výběru náhradní výuky. V momentě, kdy se zruší lekce a není možné ji nahradit v jiném termínu s lektorem daného kurzu, obdrží student notifikaci o možnosti výběru lekce z Jazykového katalogu. Náhrada musí proběhnout do 30 dnů od termínu původní lekce. Čím dříve student přejde v rámci 30denní lhůty k volbě náhrady, tím větší výběr termínů a témat má k dispozici.
Nabídka kurzů je koncipována tak, aby měl student možnost účasti na lekcích, které se konají v různé dny (Po-Pá), různé časy (7:30-19:00) a mají různá zaměření (Dovednostní lekce, např. Emails in English, a Tematické lekce, např. Traveling - English Survival Guide).
Včasný výběr náhrady, změna tématu/termínu/času náhradní lekce a samotná účast na náhradní lekci jsou také odpovědností studenta.