JCL Jipka for All – zde najdu základní návody jak v češtině, tak v angličtině. Nebo mohu zaslat dotaz přímo na sen@eduagroup.cz.
Ano, každý ze studentů si musí zadat omluvenku. Pokud se lekce nenahradí v jiném termínu, může si následně každý vybrat takovou náhradu, která mu vyhovuje.
Ano. V současné době nerozlišujeme, kdo hodinu zrušil.
na hlasování je 48 pracovních hodin, pak z aplikace mizí
k odhlasování termínu stačí vyjádření jediného studenta ze skupinky
jediné ano má větší váhu než ne ostatních studentů
pokud by studenti dali ano více termínům, přednost má dřívější datum
Během 30 denní lhůty dostane student několik výzev e-mailem k výběru z Jazykového katalogu. Po 30 dnech lekce propadá a bude vyfakturována.
Pokud délka dovolené ovlivní 3 a více plánovaných termínů setkání, měl by student probrat možnosti náhrady se svým Course Managerem (kontakt nalezne zde).
Kdepak. Cena náhradní lekce se vždy váže na cenu hodiny původní, včasně stornované lekce.
Ano. Pro daný termín je uvedená jazyková úroveň, kterou by měli studenti splňovat. Termín je dále omezen pouze počtem přihlášených (max. 6).
U minoritních jazyků, které nemají zpřístupněný Jazykový katalog, není náhrada povinná a probíhá případně pouze s lektorem daného kurzu.
Ihned po výběru z Jazykového katalogu obdržíte e-mailem potvrzení výběru. V ten samý moment máte již hodinu ve svém kalendáři na sp.eduagroup.cz i s linkem do prostředí Teams.
V aktuálním měsíci vidíte lekci ve svém rozhraní s ikonou nefakturujeme – tento status má lekce po dobu 30 dní, kdy je možné hodinu nahradit. Pokud se uskuteční náhrada, fakturujeme náhradní lekci. V případě, že lekce nemá náhradu a propadne, fakturujeme ji jako nenahrazenou.