S⋅E⋅N se stal skutečností

Těšíte se na svou lekci angličtiny, ale nakonec musíte jít na schůzku s důležitým klientem nebo řešit nečekaný problém?  V rámci programu S∙E∙N si zrušené lekce můžete velmi snadno nahradit, a to prostřednictvím naší aplikace. V appce stačí zakliknout nový termín výuky s vaším lektorem, případně si vybrat jeden z online kurzů z našeho jazykového katalogu. Zní to jako S∙E∙N? My plníme sny rádi.

Co je S⋅E⋅N | Systém Efektivních Náhrad?

Webová aplikace na správu výuky pro studenty i lektory | Proces systémové komunikace mezi studenty a lektory | Unikátní Jazykový katalog pro výběr alternativní náhradní výuky | NOVINKA: Lexikon pro samostudium - materiály pro samostudium, pokud student zmešká lekci a nevyužije náhradu do 30 dnů.


Vstupte do Jazykového katalogu a objevte další dimenzi vašeho jazykového vzdělávání. Vašemu pokroku už nic nezabrání. 

Novinka: Lexikon pro samostudium

Konzistence je klíčem k úspěšnému studiu, ale občas do něj zasáhne pracovní schůzka či služební cesta. Projekt S∙E∙N proto nabízí systém náhradních lekcí, který nyní rozšiřujeme o Lexikon pro samostudium!


Pokud student zmešká lekci a nevyhovují mu nabízené náhradní termíny ani online lekce z Jazykového katalogu, dostane po 30 dnech studijní materiály. Ty obsahují slovní zásobu, gramatiku, cvičení, zvukové stopy, videa a klíč k odpovědím. Vše přizpůsobené úrovni a preferencím studenta.


Co přináší S∙E∙N zaměstnavateli?

Co přináší S∙E∙N studentům?

Jak S∙E∙N funguje?

Studenti zruší lekci → lektor nabídne náhradní termíny

Lektor zruší lekci → ihned nabídne náhradní termíny

Jak se mohu z lekce omluvit?

Jak se domluvit s lektorem na náhradní lekci?

Nabídka 1-3 náhradních termínů. Studenti se k nabídce vyjadřují pomocí hlasování či výběru:

Vložení již domluveného termínu náhradní lekce se studenty.

Odmítnutí možnosti náhradní lekce (např. nemoc lektora, časové vytížení apod.)


Domluvená náhradní lekce se v kalendáři v appce zobrazuje bílou barvou

Co když se s lektorem nepodaří na náhradní lekci domluvit?

Je systém pro studenta překážkou?


V dnešní době už je standardem mít pro jakoukoli pravidelnou činnost odpovídající systém a především možnost její online správy. Není příliš efektivní omlouvat se z lekcí prostřednictvím volání/SMS lektorovi nebo kontaktní osobě jazykové školy. Pomocí aplikace se student z lekce omluví doslova na 2 kliknutí. Obdobně jednoduše zajistí i další činnosti, jako je hlasování o navrhnutém termínu nebo výběr v Jazykovém katalogu.

Výhodou webové aplikace je také možnost snadného přihlášení z mobilního telefonu, tabletu i počítače. Jediné, co student potřebuje, je přístup k internetu.

Jaká jsou úskalí systému?

Základem úspěchu je aktivní zapojení studenta. Student je zodpovědný za správu své jazykové výuky prostřednictvím webové aplikace, např. zadání včasné omluvenky z lekce. 

Stejně je tomu v případě výběru náhradní výuky. V momentě, kdy se zruší lekce a není možné ji nahradit v jiném termínu s lektorem daného kurzu, obdrží student notifikaci o možnosti výběru lekce z Jazykového katalogu. Náhrada musí proběhnout do 30 dnů od termínu původní lekce. Čím dříve student přejde v rámci 30denní lhůty k volbě náhrady, tím větší výběr termínů a témat má k dispozici.

Nabídka kurzů je koncipována tak, aby měl student možnost účasti na lekcích, které se konají v různé dny (Po-Pá), různé časy (7:30-19:00) a mají různá zaměření (Dovednostní lekce, např. Emails in English, a Tematické lekce, např. Traveling - English Survival Guide). 

Včasný výběr náhrady, změna tématu/termínu/času náhradní lekce a samotná účast na náhradní lekci jsou také odpovědností studenta.