Anketa spokojenosti
Zpětná vazba je nedílnou součástí efektivního učení a zlepšování studijních zkušeností studenta. Slouží jako nástroj kontroly kvality výuky a zároveň nástroj profesního rozvoje lektora. Prostřednictvím zpětné vazby zjišťujeme, zda výuka splňuje očekávání studenta. Hodnocení obsažené ve zpětné vazbě může být pozitivní či negativní. V případě pozitivní zpětné vazby jde o informaci, že je student s kurzem spokojen a jeho očekávání jsou naplněná, v případě negativní zpětné vazby naopak student předává informaci o tom, co je potřeba změnit.
Student má několik možností, jak zpětnou vazbu předat.
Zpětná vazba po zahájení kurzu
dotazník zpětné vazby je automaticky odesílán studentům po třetí navštívené hodině v novém kurzu
student je po kliknutí na odkaz v e-mailu přesměrován do dotazníku, ve kterém odpoví na dvě otázky.
Dotazníky zpětné vazby po zahájení kurzu pravidelně kontrolujeme a ihned předáváme lektorovi.
Klientská anketa
každých 6 měsíců, v květnu a v listopadu, má každý student možnost vyjádřit se prostřednictvím klientské ankety ke kvalitě svého kurzu, lektora i organizaci výuky
student je po kliknutí na odkaz v e-mailu přesměrován do dotazníku s 10 otázkami, na jejichž vyplnění má 14 dní.
Po ukončení klientské ankety výsledky ihned vyhodnocujeme a předáváme lektorovi.
Schoolpartner
student může zpětnou vazbu zadat kdykoliv v průběhu kurzu prostřednictvím systému Schoolpartner
ve svém profilu najde v horní liště záložku Zpětná vazba, po rozkliknutí vyplní dotazník a zpětnou vazbu uloží.
Zpětnou vazbu v systému Schoolpartner kontrolujeme a ihned předáváme lektorovi.
Každý podnět od studenta předává lektorovi jeho senior lektor. Společně s doporučením a tipy ke zlepšení přidává i tipy na specificky zaměřený workshop nebo trénink. Lektor tak může své dovednosti dále cíleně rozvíjet.