FAQ
Kam se mohu podívat, když nevím co dělat nebo něčemu nerozumím?
JCL Jipka for All – zde najdu základní návody jak v češtině, tak v angličtině. Nebo mohu zaslat dotaz přímo na sen@eduagroup.cz.
Ve skupině musí lekci zrušit všichni, aby se nahrazovala? Může si pak každý student vybrat jinou náhradu?
Ano, každý ze studentů si musí zadat omluvenku. Pokud se lekce nenahradí v jiném termínu, může si následně každý vybrat takovou náhradu, která mu vyhovuje.
Je potřeba nahradit i lekci zrušenou lektorem?
Ano. V současné době nerozlišujeme, kdo hodinu zrušil.
Jaká pravidla platí při hlasování o náhradním termínu?
na hlasování je 48 pracovních hodin, pak z aplikace mizí
k odhlasování termínu stačí vyjádření jediného studenta ze skupinky
jediné ano má větší váhu než ne ostatních studentů
pokud by studenti dali ano více termínům, přednost má dřívější datum
Co se stane, když se student na náhradní lekci nepřihlásí?
Během 30 denní lhůty dostane student několik výzev e-mailem k výběru z Jazykového katalogu. Po 30 dnech lekce propadá a bude vyfakturována.
Co když má student / lektor delší dovolenou, bude muset lekce nahradit i tak?
Pokud délka dovolené ovlivní 3 a více plánovaných termínů setkání, měl by student probrat možnosti náhrady se svým Course Managerem (kontakt nalezne zde).
Lekce z Katalogu trvá 90 min., standardně mám pouze 60 min. lekce. Budu rozdíl doplácet?
Kdepak. Cena náhradní lekce se vždy váže na cenu hodiny původní, včasně stornované lekce.
Mohou se lekcí v Jazykovém katalogu účastnit i studenti z jiných společností?
Ano. Pro daný termín je uvedená jazyková úroveň, kterou by měli studenti splňovat. Termín je dále omezen pouze počtem přihlášených (max. 6).
Jak probíhá náhrada jiných jazyků než ENG, GER a CZE?
U minoritních jazyků, které nemají zpřístupněný Jazykový katalog, není náhrada povinná a probíhá případně pouze s lektorem daného kurzu.
Jak se mohu přihlásit do vybrané lekce z Jazykového katalogu?
Ihned po výběru z Jazykového katalogu obdržíte e-mailem potvrzení výběru. V ten samý moment máte již hodinu ve svém kalendáři na sp.eduagroup.cz i s linkem do prostředí Teams.
Ve “Vykázaných lekcích” vidím u lekce status nefakturujeme, ale následně je lekce vyfakturována.
V aktuálním měsíci vidíte lekci ve svém rozhraní s ikonou nefakturujeme – tento status má lekce po dobu 30 dní, kdy je možné hodinu nahradit. Pokud se uskuteční náhrada, fakturujeme náhradní lekci. V případě, že lekce nemá náhradu a propadne, fakturujeme ji jako nenahrazenou.